Denemarken promoot zijn eigen ‘feel good’-gevoel


Sinds een week is VisitDenmark in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #FindingHygge. Het is volgens de makers de eerste adventskalender samengesteld door een nationaal toerismebureau.

Hygge

Via de website www.findinghygge.dk maakt de bezoeker tot en met 24 december dagelijks kans op het winnen van prijzen. Achter iedere virtuele deur schuilt een kort filmpje. Die filmpjes geven uitleg over wat hygge voor de Denen betekent. De bezoeker maakt daarmee kans op het winnen van een retourvlucht met SAS voor twee personen, drie hotelovernachtingen en een bijzondere ervaring in Denemarken. Zo staat er bijvoorbeeld een privé-proeverij in de kelders van de Carlsberg Brouwerij in de planning. En er is een verblijf in de onlangs gerenoveerde Royal Suite in het Copenhagen Marriot Hotel of een hyggeligt familieverblijf in LEGOLAND®.

Reageren

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Waarom moet dit? Meer informatie hier | Sluiten