>Meeste vertraging bij ArkeFly
>Ruim 60 procent van de vluchten van ArkeFly op Schiphol was het afgelopen jaar bij aankomst of vertrek vertraagd. Dat is fors meer dan het gemiddelde op de luchthaven, waar gemiddeld 71 procent van de toestellen op tijd vertrok en 81 procent op tijd aankwam. Dat stelt EU Claim, dat zich heeft gespecialiseerd in het claimen van geld bij luchtvaartmaatschappijen als er vluchten vertraagd of geannuleerd zijn. EU Claim noemt de periode van 9 december tot 4 januari het dieptepunt. Volgens het bedrijf waren 60 van de 84 vliegtuigaankomsten vertraagd. Nog eens drie werden geannuleerd. Van de 89 vertrekkende vluchten, vertrokken er 61 te laat. Een woordvoerster van TUI, de moedermaatschappij van ArkeFly, liet zaterdag weten dat december „inderdaad geen goede maand was”. (Bron: Telegraaf)
>zni”De maand december was geen goede maand”.”In de mnd december is t overmacht geweest”.Reacties van Arkefly/TUI.
Nou,in febr. jl. was dat dat idem dito.Ben nr. Brailie geweest,heenreis prima,terug ook, met Italiaans!! toestel(had 1 klasse,maar we konden t extra betaalde bedrag terugvragen..doet iemand dit? Toestel was overboekt:2 tickets,plaats voor 1)
I/d tussentijd had Arkefly mijn medelanders hierheen vervoerd in goedkope portugese & engelse
bakken.Port. toestel 1 dag vertraging,voor vertrek nog kleinigheidje verholpen,maar iedereen blij dat ie EINDELIJK kon vertrekken,nog nét niet zittend op t ijzer. Eng. toestel geeneens tv’s aan boord,vlgs crew toestel slechts 12 jr oud.
Deze toestellen hadden ook slechts
1 klasse:GEEN!! dus!
LEKKER GOEDKOOP,niet voor de consument HELAAS!
Erica;Eindhoven
>Zat toevallig in hetzelfde toestel. Sluit me helemaal aan bij de vorige mening. Gelukkig waren er genoeg kotszakjes in het vliegtuig.
Paul