>Actie: gezond snoepen in pretparken

>Staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk, Paul Rosenmöller voorzitter Convenant Overgewicht en Piet de Vries algemeen directeur Keukenhof gaven in Keukenhof het startsein voor de FrissFruitcampagne 2008. De gezamenlijke bereiding van roergebakken aardbeien onderstreepte het belang van gezonde voeding in attractieparken. De campagne start in Keukenhof en laat gedurende april – oktober in tien attractieparken het publiek ervaren dat aardbeien, bessen, frambozen en bramen genieten is, overal en op elk moment van de dag. Volgens Paul Rosenmöller en Frank Heemskerk is de samenwerking een mooie stap naar een nog gezonder aanbod in attractieparken. Staatssecretaris Frank Heemskerk heeft ondermeer toerisme in zijn portefeuille. Na Keukenhof nemen tien attractieparken in Nederland in samenwerking met de FrissFruitcampagne het voortouw om het voedingsaanbod op de parken ook gezond in te zetten om zo een bijdrage te leveren aan oplossingen voor de overgewichtproblematiek. De FrissFruitcampagne maakt duidelijk dat met zacht fruit veel kan: soups, wraps, smoothies, bites, salads en drinks. www.frissfruit.nl

0

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.