>Nieuw uiterlijk voor InterContinental Hotels

>InterContinental Hotels Group (IHG) kondigt de opening aan van de eerste Europese Holiday Inn hotels die een nieuwe look kregen in het kader van een wereldwijde herlancering van het merk Holiday Inn, een investering ter waarde van 1 miljard dollar.
De nieuwe look van het grootste hotelmerk ter wereld – nieuw bedlinnen, herinrichting van de douches en de introductie van een kenmerkende parfum- en geluidsomkadering – wordt getest in een selectie van 11 Holiday Inn en Holiday Inn Express hotels in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA), 19 in de Verenigde Staten en 6 in de regio Azië-Pacific. Daarna volgen de hotels in Duitsland, Italië, Frankrijk, de Verenigde Arabische Emiraten (Dubai), China, Thailand en Australië. De logo’s en kenmerken van de nieuwe look worden in de eerste hotels aangebracht om feedback van de eigenaars en de gasten te verzamelen vóór de volledige implementatie die eind 2010 rond moet zijn. Holiday Inn werd in 1952 opgericht en groeide uit tot een van de bekendste hotelmerken ter wereld met meer dan 410.000 beschikbare kamers (3.189 hotels) en een capaciteit van meer dan 127.000 kamers (1.077 hotels) in ontwikkeling.

0

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.