>10% minder bezoek Kampeerbeurs

>De Kampeer & Caravan Jaarbeurs 2008 heeft 48.396 bezoekers getrokken, zo’n 10% minder dan vorig jaar. Opvallend is de toegenomen kwaliteit van het bezoek; vorig jaar kwam nog 13% voor de gezelligheid of een dagje uit, dit jaar 6%, blijkt uit de bezoekersevaluatie. De bezoekers kwamen dit keer veelal voor oriëntatie op een aankoop of daadwerkelijke plaatsing van een order. De waardering voor de beurs ging omhoog van 7,6 vorig jaar, naar 7,7. Tevredenstellende resultaten gezien de hectiek op de financiële markten, het dalende consumentenvertrouwen en, niet te vergeten, een top tien plek op de filelijst aller tijden ’s maandags tijdens de beurs. Ten opzichte van vorig jaar was er weer meer belangstelling voor de kampeerauto/camper, maar de toercaravan blijft vooralsnog de belangrijkste trekker. Succesvol en veel in de media genoemd was de Familieroute, een primeur. Deze route leidde tot een toename van bezoekende gezinnen met kinderen; het aantal kinderen op de beurs jonger dan 17 jaar steeg met 14%.

0

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.