
De KLM Cityhopper zet de landing in. Foto: Elkedagvakantie
Om het imago op te frissen en om de Nederlandse wortels te benadrukken gaat luchtvaartmaatschappij KLM naast het vertrouwde blauw steeds meer gebruik maken van de kleuren wit en oranje. „Blauw blijft, dat zit in ons DNA. Maar het blauw moet frisser daarom gaan we meer wit gebruiken. Oranje is als kleur complementair aan blauw en onderstreept onze Nederlandse wortels”, zegt Frank Houben, verantwoordelijk voor het merkbeleid bij KLM. (
Bron: Reformatorisch Dagblad)
Gerelateerd
Quote: "Als je vakantie tot zijn essentie terugbrengt dan is dat voor mij "bergen en/of zee". Als dat in de buurt te vinden is (maakt niet uit waar), dan vind ik dat prima."
Sander Lindenburg begon in 2005 met deze site over reisnieuws en triptips. De basis vormt de oorspronkelijke website www.grenzeloos.nl, die in het jaar 2000 werd gebruikt voor een wekelijkse krantenserie voor Wegener-kranten over een trip 'langs de rand van Nederland'. Sander is professioneel journalist sinds 1978. Hij bezocht (herhaaldelijk): Frankrijk, België, Duitsland, Engeland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Tsjechië, Polen, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal, Marokko, Griekenland, Hongarije, Ierland, Vaticaanstad, San Marino, Liechtenstein, Monaco, Andorra, Kroatië, Slovenië, Servië en de Verenigde Staten van Amerika.