>Win een reis naar Australië

>Tourism Australia vestigt met een wedstrijd aandacht op zijn nieuwe campagne voor Nederland. Het bureau doet dat met een interactieve online landkaart. Nederlandse reizigers krijgen de kans een vakantie naar Australië te winnen door in te gaan op de inhoud van de landkaart. Eerder dit jaar werden de Australiërs uitgenodigd de hele wereld deelgenoot te maken van hun favoriete vakantiebelevenissen in Australië  en te laten zien waarom There’s nothing like Australia. Meer dan  29.000 Australiërs deden mee op basis van een foto en een korte uitleg waarom ‘There’s nothing like…’, om met  internationale reizigers hun persoonlijke verhalen te delen, waar zij in Australië hun vakantie doorbrachten en waarom de anderen  Australië zouden moeten bezoeken. Deze  online interactieve landkaart voor de Nederlandse markt klantgericht aangeboden met 3500 karakteristieke hoogtepunten van de Australische bezoekers  kan worden gevonden op  www.nothinglikeaustralia.com/nl
Uit een van de twintig mooiste hoogtepunten kunnen bezoekers hun favoriete reis naar Australië kiezen. Deze belevenissen bevatten treinreizen door Australië,  met een antieke auto toeren door wijngaarden, cruises en 4WD-avonturen. Zelfs een trektocht met  kamelen in het rode hart van Australië.  Elke Nederlandse bezoeker van de site, die een stem uitbrengt,  zal deelnemen aan een verloting om een vakantie naar Australië te winnen  inclusief vluchten met  Malaysia Airlines, luchtvaartpartner van Tourism Australia in Nederland.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.