Succes voor ‘vrouwelijke Indiana Jones’

Treasury Travel heeft volgens eigen zeggen in drie jaar tijd een vaste plek veroverd in de reiswereld met op maat reizen naar bijzondere landen en heeft, in tegenstelling tot veel andere reisorganisaties, in 2010 een groei doorgemaakt. Om nog beter aan de vraag te kunnen voldoen is de website in een nieuw jasje gestoken en is het aanbod van bestemmingen flink uitgebreid.
De passie voor reizen heeft er van kleins af aan ingezeten bij Cynthia Ashof, managing director Treasury Travel.en het willen zorgen vóór en delen mét anderen ook. In 2007 is uit deze combinatie Treasury Travel geboren. De reizen die Cynthia zelf onderneemt zijn zeer intensief en met als doel het onbekende ontdekken, lokale bevolkingen ontmoeten, oude en moderne culturen opsnuiven en constant op zoek zijn naar bijzondere elementen om de reizen voor haar klanten zo onvergetelijk mogelijk te maken. “Ik voel me als (een vrouwelijke) Indiana Jones als ik op reis ben. Ik wil alles zien, ervaren en proeven om dit later weer te kunnen delen met mijn klanten”.  Dit wordt vertaald in de reizen die Treasury Travel samenstelt. Door de landen zelf te bezoeken weet zij bij het eerste contact met de klant al direct wat bij een klant past en vormt zich tijdens een gesprek al een route in haar gedachten. Deze werkwijze heeft zij op haar team overgebracht met één doel, de klant een onvergetelijke reis bezorgen.
Persoonlijke kennismaken met Treasury Travel is binnenkort mogelijk op de volgende  beurzen: -9 tot en met 13 december 2010 op de Miljonair Fair in de RAI te Amsterdam, -12 tot en met 16 januari 2011 op de Vakantiebeurs in de Jaarbeurshallen te Utrecht, -27 tot en met 31 januari 2011 op de Vakantiesalon in Antwerpen. En ook op afspraak op het kantoor in Brouwershaven.Website: www.treasurytravel.nl

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.