Amerikaanse vallei zoekt toeristen

Yamhill Valley in de VS

Yamhill Valley in de VS


Travel Yamhill Valley lanceert in deze maand de campagne ‘DIG into Yamhill Valley’. Met de campagne wil de organisatie toeristen uitnodigen om Yamhill Valley, gelegen in de Amerikaanse staat Oregon, te ontdekken in het laagseizoen. Alle evenementen en promotionele activiteiten zijn te vinden op de speciaal gelanceerde website, www.DigOurValley.com. De campagne loopt tot en met april 2014.

Yamhill Valley staat vooral bekend om de wijnen die er vandaan komen, maar de vallei heeft toeristen nog veel meer te bieden. Met de ‘DIG into Yamhill Valley’ campagne hoopt Travel Yamhill Valley de bekendheid van de vallei te vergroten en toeristen nieuwsgierig te maken naar het gebied. Om toeristen te helpen bij het ontdekken en plannen van hun ideale vakantie, belicht de campagne uiteenlopende evenementen en bezienswaardigheden.

In januari begint de campagne met informatie over de Epicurean Excursion, een excursie die toeristen langs alle culinaire hoogtepunten en beste restaurants van het gebied leidt. De campagne duurt vier maanden en het thema verandert iedere maand, zodat toeristen weten hoe ze van hun verblijf in Yamhill Valley een onvergetelijke ervaring kunnen maken. Na de culinaire excursie in januari, staat februari in het teken van de verschillende wijnen uit de Yamhill Valley en krijgen toeristen een kijkje achter de schermen bij een echte wijnbrouwerij.

Wanneer in maart de lente begint en de zon zich vaker laat zien, is de vallei een perfecte plek voor families om de voorjaarsvakantie door te brengen. Met waterglijbanen, het ruimtevaart en heelal museum, fietsroutes en historische wijkjes is er voor kinderen genoeg te doen. April, in de laatste maand van de campagne, ontdekken toeristen de agrarische cultuur van de vallei. De vallei komt tot bloei en krijgt prachtige groene kleuren, die tijdens een luchtballonvaart te bewonderen zijn.

‘’Veel bezoekers zijn tijdens hun reis geïnteresseerd in authentieke, lokale ervaringen. We zien dat ze traditionele vakanties inruilen voor betekenisvolle en interactieve ervaringen. De ‘DIG into Yamhill Valley’ campagne speelt hierop in door de unieke combinatie van ervaringen en kortingen op overnachtingen, maaltijden en activiteiten. Het maakt een reis naar Yamhill Valley onvergetelijk,’’ aldus Mar Czarnecki, voorzitter van Travel Yamhill Valley en mede-eigenaar van het Joel Palmer House restaurant.

De directe vlucht vanaf Amsterdam (Delta/KLM) naar Portland maakt Oregon goed toegankelijk voor de Europese reiziger. Voor meer informatie over Oregon, bezoek www.TravelOregon.com of www.OregonUncovered.com. Volg Oregon op Twitter via @Traveloregon_nl en bekijk de televisieserie ‘Oregon Uncovered’ via iTunes.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.