Selfie-tips voor een bezoek aan Utrecht
Acties
Naast de ‘selfie-tips’ bevat het campagneplatform acties van ondernemers. ‘Het actieaanbod wordt momenteel samengesteld met de ondernemers’, vertelt Elvi Donkers, marketeer bij Toerisme Utrecht en projectleider van de campagne. ‘De acties zullen een éxtra reden zijn om een bezoek te brengen aan Utrecht. Op vertoon van jouw ‘Echt Utrecht selfie’ bij één van de deelnemende ondernemers, krijg je iets extra’s. Dit kan bijvoorbeeld een gratis kaasplankje zijn, een tweede museumticket gratis, of een kijkje achter de schermen’. Op bezoek-utrecht.nl staan de locaties van de acties op de kaart van Utrecht aangegeven. Centrummanager Jeroen Roose heeft er vertrouwen in dat het actie-element – dat dit jaar nieuw is binnen de campagne – zorgt voor direct bezoek aan de binnenstad. “Ondernemers krijgen de kans om zich individueel te profileren binnen een campagne met nationaal bereik”.
Upload jouw selfie
De organisatie van de campagne roept iedereen op om een selfie te maken op een favoriet plekje in Utrecht en de selfie vervolgens te uploaden. Via de mobiele website bezoek-utrecht.nl kan dit in een paar eenvoudige stappen. De ‘Echt Utrecht’ prijzen wachten op winnaars.
Voor meer informatie ga je naar de website.