De KLM lijkt afscheid genomen te hebben van de zwanen in zijn reclamespots. Nu speelt een hond (Beagle) de hoofdrol. Hoewel van A tot Z-verzonnen, levert het wel een heel aardig spotje op en er is waarschijnlijk geen betere manier om aan klanten duidelijk te maken dat je als bedrijf je uiterste best doet om verloren spullen terug te brengen.
Gerelateerd
Quote: "Als je vakantie tot zijn essentie terugbrengt dan is dat voor mij "bergen en/of zee". Als dat in de buurt te vinden is (maakt niet uit waar), dan vind ik dat prima."
Sander Lindenburg begon in 2005 met deze site over reisnieuws en triptips. De basis vormt de oorspronkelijke website www.grenzeloos.nl, die in het jaar 2000 werd gebruikt voor een wekelijkse krantenserie voor Wegener-kranten over een trip 'langs de rand van Nederland'. Sander is professioneel journalist sinds 1978. Hij bezocht (herhaaldelijk): Frankrijk, België, Duitsland, Engeland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Tsjechië, Polen, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal, Marokko, Griekenland, Hongarije, Ierland, Vaticaanstad, San Marino, Liechtenstein, Monaco, Andorra, Kroatië, Slovenië, Servië en de Verenigde Staten van Amerika.