Cruiseschip investeert miljoenen in Lego
Nog leuker voor gezinnen
De renovatie van de MSC Armonia is onderdeel van het Renaissance Programma van MSC Cruises, waarmee €200 miljoen gemoeid is. De vier schepen uit de Lirica klasse, waartoe ook MSC Armonia behoort, worden met 24 meter verlengd en onder andere het entertainmentaanbod wordt aangepakt. Om cruises voor gezinnen nog leuker te maken, komen er op deze schepen kinderclubs voor vijf verschillende leeftijdsgroepen en speciale LEGO speelruimtes, waar de bouwstenen op verschillende manieren centraal staan. Voor kinderen tot drie jaar is er DUPLO®, het klassieke LEGO staat klaar voor de wat oudere kids, net als de verticale speelmuur. Verder worden er thema-bouwwedstrijden georganiseerd, vindt op elke cruise een LEGO EXPERIENCE DAY plaats en kan kennis gemaakt worden met de twee meter grote LEGO mascotte Sailer Walkabout.
Magische LEGO herinneringen
MSC Cruises CEO Gianni Onorato is enthousiast over de samenwerking met partner LEGO: “Door samen te werken met topmerken als LEGO wil MSC Cruises de aan boord ervaring verder optimaliseren. The LEGO Group en MSC Cruises zijn beide familiebedrijven met een sterk imago en wereldwijde bekendheid, waardoor we uitstekend matchen. Miljoenen mensen zijn opgegroeid met LEGO en door het aan boord interactief beschikbaar te stellen hopen we cruisende kinderen net zulke magische herinneringen mee te geven als de generaties voor hen. We zijn ontzettend trots dat The LEGO Group bijdraagt aan het cruiseconcept van MSC en ik ben ervan overtuigd dat onze jongere gasten volop gaan genieten van deze nieuwe aanwinst.”
Voor meer informatie ga je naar de website.