Site bundelt regio-ambassadeurs

Yubbler wil inside-tips geven.

Yubbler wil inside-tips geven.


Heb je weleens van het strijkijzermuseum gehoord? Nee? Toch bestaat het. En wist je dat in het dorpje De Rijp het allerkleinste snoepwinkeltje van Nederland te vinden is? Ook niet? Toch bestaat het! Behalve deze twee bijzonderheden zijn er nog duizenden andere ‘verborgen snoepjes’ voor liefhebbers. Denk aan bijzondere evenementen, leuke doe-dingen, allerlei nieuwtjes, bezienswaardigheden, bedrijfsaanbiedingen en bijvoorbeeld workshops. Vaak weet je in je eigen dorp of stad haarfijn waar dat gekke museum zit, en weet je dat het op de derde dinsdag van de maand brocantemarkt is of dat je op zaterdagavond om precies 6 uur binnen moet zijn bij dat goede restaurant, omdat je dan de beste plekjes krijgt. Jammer dat deze weetjes vaak vooral bekend zijn bij de eigen bewoners van een dorp of stad en juist niet bij bezoekers, die een weekend of dagje weg gaan in een voor hen onbekend gebied.

Michel IJpelaar en Stef Bouwhuis hebben het initiatief genomen, om al die aantrekkelijke informatie uit de haarvaten van onze samenleving naar boven te halen. Het ondernemersduo is begonnen met de zoektocht naar veertig regionale ambassadeurs die via een nieuw platform op gebied van vrijetijdsbesteding inzichtelijk maken wat voor moois er allemaal te beleven valt. Dat is te vinden op yubbler.nl

Verrassend

“We zijn voornemens samen met deze veertig ambassadeurs ons landelijk platform te vullen met een zo breed mogelijk pakket aan lokale wetenswaardigheden en interessante aanbiedingen. Iedereen kan direct zien wat er allemaal te doen en te beleven valt. Een bezoek aan het platform moet de bezoeker blijven verrassen!” Het ondernemersduo is nog op zoek naar een aantal van deze ambassadeurs. Ambassadeurs weten wat er in hun regio speelt, zijn op de hoogte van alle nieuwtjes en voelen haarfijn aan welke informatie geschikt is voor het online platform. Tussen het team van ambassadeurs zitten al gedreven journalisten, vertegenwoordigers en fotografen. Meestal zijn de ambassadeurs van alle markten thuis en combineren ze deze bezigheden met gemak. De ambassadeurs bezoeken regionale bedrijven, stichtingen of organisaties op gebied van vrijetijdsbesteding en bouwen zo aan een netwerk. Zodra er iets nieuws te melden valt is de ambassadeur als eerste op de hoogte en neemt hij stappen om die informatie zo snel mogelijk publiek te maken. Daarvoor maakt hij gebruik van zijn collega’s binnen het platform en journalisten daarbuiten.
Meer informatie: yubbler.nl

0

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.