Klantenservice nu ook via WhatsApp bij HotelSpecials.nl

WhatsApp wordt steeds meer gebruikt als klantenservice, zo ook door HotelSpecials.

WhatsApp wordt steeds meer gebruikt als klantenservice, zo ook door HotelSpecials.

Wat is er nu makkelijker dan een appje sturen als je iets wil melden bij je verhuurder? Je telefoon heb je toch altijd bij je en het scheelt het een hoop vervelende contactformulieren en in de wacht staan bij de klantenservice. In april lanceerde BungalowSpecials WhatsApp ter ondersteuning van de klantenservice. Omdat dit erg succesvol blijkt te zijn, heeft BookerZzz BV besloten dit nu ook voor HotelSpecials.nl te introduceren.

Contact
Met de lancering van WhatsApp wil HotelSpecials.nl het voor boekers nog makkelijker maken om in contact te komen met de klantenservice. Zo kunnen boekers voor, maar ook tijdens hun verblijf, ten allen tijden terecht met hun vragen. Voorlopig is deze vorm van communicatie mogelijk tijdens het maken van de boeking en hierna. Ze kunnen bijvoorbeeld het verzoek doen hun bevestiging nogmaals te willen ontvangen of hun boeking te willen wijzigen. Ook kunnen vragen gesteld worden over de kamerfaciliteiten bij een al gemaakte boeking of over een betaling. Je kunt je chatgesprek via WhatsApp nu ook voortzetten op je desktop door de app van je telefoon te koppelen aan je desktop.

Klanttevredenheid
Sinds de lancering van WhatsApp bij HotelSpecials.nl zijn hier veel positieve reacties op gekomen. Gebruikers van de service geven aan dat vragen ‘zeer snel en goed worden opgepakt’ en dat het ‘een fijne service’ is. De meest voorkomende vragen betreffen het eerder afleveren van bagage bij het hotel, of de boeking goed is doorgekomen en wat de mogelijkheden zijn om aankomst- en vertrek data te wijzigen. Net als BungalowSpecials mikt HotelSpecials met de invoering van WhatsApp op het verhogen van de klanttevredenheid.

0

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.