Festivaltijd: ‘met zonder jas naar buiten’

De ‘ buien blouse’ van Lipton. Foto: Lipton


Lipton heeft een geniale marketingstunt bedacht – vinden wij. Onder de slogan ‘met zonder jas naar buiten’ hebben ze voor festivalgangers een regenjas bedacht die er uitziet als een Hawaii-shirt. Dus zo op het oog loop je er cool en zonnig bij, maar ben je ondertussen volledig voorbereid op de bekende Hollandse bui die zomaar los kan barsten. De ‘buien blouse’ (och, wat een vondst weer, werkten wij maar in de marketing…) is een one-size-fits-all en kost een kleine 20 euro. Hij is hier te koop.

En als het om zomerse marketing gaat dan kan Heineken natuurlijk niet achterblijven. Zij hebben voor de zomer van 2018 de Heineken Coolbag bedacht. De waterdichte coolbag, die er voor moet zorgen dat je biertjes onder alle omstandigheden koel blijven, is vanaf 11 juni verkrijgbaar in de supermarkt bij aankoop van een Heineken 8-pack 25cl blik voor €9,99.

0

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.