>De Kampioen wordt vernieuwd

>Het grootste tijdschrift van Nederland gaat veranderen. De vormgeving van De Kampioen wordt “drastisch” aangepast aldus Martijn van Schieveen manager Cross Media Sales. Ook bij de ANWB is men er inmiddels van overtuigd dat het zo niet langer kon en het magazine wordt dan ook flink aangepast aan de huidige tijdgeest. De stijl wordt modern, helder, stijlvol, sfeervol en kleurrijk. Het is te hopen dat er tegelijktijd ook flink is geinvesteerd in de redactie en niet alleen in nieuwe mooie plaatjes. De oplage van de Kamioen is nog steeds erg hoog. Het aantal lezers ook. 5.5 miljoen zegt sales en 6 miljoen zegt de brochure maar het maakt niet uit. De kans is er om voor zo’n grote groep echt een leuk blad te maken dat goed wordt gelezen. Of het gaat lukken is natuurlijk de vraag. Het advertentie tarief veranderd overigens niet. Sales zal het het volledig moeten verkopen op toegenomen kwaliteit en dat is in deze tijd geen makkelijke opdracht. Een pagina voor bijna 50.000,– Euro is tegenwoordig bijna niet meer te verkopen in de magazines, dat geldt zelfs voor de Kampioen.(Bron: Zigt)

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.