>Nieuwe naam Frans verkeersbureau

>De Franse staatssecretaris voor toerisme, Hervé Novelli, kondigde onlangs de oprichting van Atout France aan, een nieuwe organisatie ten behoeve van de ontwikkeling en de promotie van het Franse toerisme. Atout France is ontstaan door de fusie van Maison de la France, in Nederland ook bekend als het Frans nationaal verkeersbureau, en ODIT France, het officiële Franse bureau voor de ontwikkeling in het toerisme en marktonderzoek, dat voorheen alleen in Frankrijk actief was. De nieuwe organisatie zet de taken voort, die voorheen door Maison de la France en ODIT France afzonderlijk op nationaal en internationaal niveau werden vervuld. Het gaat hier om vooruitgang in het toerisme, marktonderzoek, promotie en verbetering van vakopleidingen. Ook zal Atout France een rol spelen in de nieuwe classificatie van hotels in Frankrijk en in de registratie van de Franse reisbranche. De naam Atout France zal samen met het merklogo France worden gebruikt in de communicatie naar de professionals in de toeristische sector, zoals touroperators, reisagenten, pers en andere Franse en buitenlandse partners. In de communicatie ter promotie van Frankrijk als toeristische bestemming naar het publiek, zal alleen het merklogo France worden gebruikt. Vanaf heden voert het kantoor van Maison de la France in Amsterdam de naam Atout France.

>Nieuwe naam Frans verkeersbureau 8

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.