>Reizigers: Check in teveel gedoe

>

DULLES, VA - JULY 2:  Lobby agent Gurpinder Si...[Image by Getty Images via Daylife]

6 op 10 reizigers vinden het proces van check-in, douane- en ticketcontrole op een luchthaven omslachtig en tijdrovend. 1 op 5 heeft ook problemen om de juiste gate te vinden. Bijna de helft vindt het ook onhandig om met papieren zoals de boarding pass rond te lopen. Reizigers zouden graag een sms ontvangen die kan dienen als boardingpass.
4 op 10 reizigers willen een groter lectuur- en multimedia-aanbod tijdens hun vlucht. Ze zouden ook graag al bij de boeking hun maaltijd- en entertainmentvoorkeur willen meegeven. Meer dan de helft vindt dat het eten aan boord weinig gevarieerd is. 3 op 10 gaat zelfs zo ver dat ze graag vooraf willen weten wat er op het menu staat. Ook dan zou de reiziger bij de boeking meteen zijn culinaire voorkeur willen doorgeven. Dat alles blijkt uit een marktonderzoek door InSites Consulting in België en Nederland, in samenwerking met Living Tomorrow. (Bron: HNL.be)

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.