>Meer hulp onderweg

>Mondial Assistance tilt volgens eigen zeggen hulpverlening op reis naar het volgende niveau. Jarenlange ervaring op het gebied van hulpverlening en reisverzekeringen wordt nu voor alle Nederlandse reizigers beschikbaar gemaakt in de vorm van vier nieuwe services. SMS Assistant, Luggage Assistant, Kid Assistant en Life Assistant bieden reizigers meer zekerheid tijdens de vakantie volgens het bedrijf.
Onderzoek uitgevoerd door reisverzekeraar Mondial Assistance wijst uit dat er op reis een aantal specifieke situaties zijn die als ingrijpend worden ervaren. Kwijtraken van bagage, uit het oog verliezen van jonge kinderen, natuurrampen, politieke onrust of zelf betrokken raken bij een ongeluk. Om reizigers in deze situaties ondersteuning te bieden, heeft Mondial Assistance de Assistant Services ontwikkeld.

    * SMS Assistant: Situaties kunnen snel veranderen. Dankzij SMS Assistant wordt relevante informatie snel beschikbaar gemaakt. Hoe eerder ingespeeld kan worden op een calamiteit, hoe beter.
    * Luggage Assistant: Via een systeem van labels en stickers met unieke ID-codes wordt 80% van de verloren bagage binnen vier uur weer teruggevonden.
    * Kid Assistant: Zoekgeraakte kinderen worden snel weer met hun ouders herenigd dankzij deze service. Tot wel drie contactpersonen kunnen worden benaderd door Kid Assistant.
    * Life Assistant: In geval van een ongeval kan reddende informatie beschikbaar worden gesteld aan hulpverleners. Dankzij Life Assistant weten ze wie je bent, wat ze wel (of niet) moeten doen en wie ze moeten bellen.
De vier services zijn vanaf vandaag voor alle Nederlanders beschikbaar. Op www.mondial-assistance.nl/assistant-services is meer informatie over deze services beschikbaar. De services kunnen zowel los als in combinatie met een Doorlopende Reisverzekering van Mondial Assistance worden afgesloten.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.