>Win je eigen Volkswagenbus

>Onder het motto Creative Germany zet het Duits Verkeersbureau dit jaar Duitsland als jonge en creatieve vakantiebestemming op de kaart. De komende maanden krijgt het thema nieuwe schwung met de ontwerpwedstrijd My Creative Germany. Jonge Nederlandse creatieven worden opgeroepen een zo origineel mogelijk ontwerp voor het aloude Volkswagenbusje te bedenken. Jonge ontwerpers krijgen met de wedstrijd My Creative Germany een kans hun talent te tonen door een eigen ontwerp voor het beroemde Volkswagenbusje – in Duitsland ‘Bulli’ genoemd – te maken. Via social media, Boomerang Cards, advertenties in de vakbladen Adformatie en Creatie en posters op creatieve opleidingen, worden ambitieuze talenten uitgenodigd het beste uit zichzelf te halen. Ontwerpen kunnen worden upgeload naar de speciaal voor de designwedstrijd gelanceerde website www.mycreativegermany.nl. Sommige designopleidingen integreren de wedstrijd zelfs in hun lesprogramma. De hoofdprijs van de wedstrijd is niet mis: de winnaar wordt eigenaar van een unieke Bulli, eentje die getooid is met het eigen winnende ontwerp.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.