Reis naar Azië winnen

Reis naar Azië winnen 9
Reisorganisatie 333TRAVEL, specialist in individuele reizen naar Azië, timmert aan de weg op Facebook. Ter ere van het tienjarige bestaan lanceerde 333TRAVEL onlangs de actie ‘Vind de like in de kast’, waarbij deelnemers kans maken op tien jaar lang gratis vakanties naar Azië. De pagina werd inmiddels door ruim 6.000 personen ‘geliked’.

Deelnemers maken kans op de hoofdprijs door op de Facebookpagina van 333TRAVEL zo snel mogelijk het welbekende ‘like’ pictogram te vinden in een kast gevuld met Aziatische souvenirs. Gedurende een aantal achtereenvolgende weken verschijnt wekelijks een nieuwe kast op de actiepagina. Deelnemers krijgen twee pogingen per kast. De actie loopt tot 17 oktober.

Jeroen Ruisch, online marketeer van 333TRAVEL, zegt: “Als online reisaanbieder besteden wij veel aandacht aan social media. Via Twitter en Facebook delen wij onze kennis en passie over reizen naar Azië. Deze bijzondere actie moet onze Facebookpagina onder de aandacht brengen bij Azië-liefhebbers en andere geïnteresseerden, wij hebben dan ook gekozen voor een niet eerder vertoonde hoofdprijs. Uit de vele reacties en ‘likes’ blijkt dat het enthousiasme omtrent de actie groot is.”

Reis naar Azië winnen 10

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.