Afrika op een bus

Afrika op een bus 9
’s Ochtends je gedachten verzetten? Rillend van de kou in de bus gestapt? Had je toch eerst even naar de achterkant moeten kijken. Kans is namelijk groot dat daar een reclameposter voor Zuid-Afrika op te zien is dezer dagen. En als je dan in de bus meehobbelt met de meute, kun je op je mobieltje meedoen aan een actie waarmee je een reis naar dit land kunt winnen.

De actie waar we het hier over hebben heet “Zuid-Afrika echt dichtbij”. Met Zuid-Afrika echt dichtbij laten elf locals hún Zuid-Afrika zien. Maak kans op één van de drie reizen naar Zuid-Afrika door een gepersonaliseerd filmpje, waarin bezoekers zelf de hoofdrol spelen. De jury kiest iedere week een winnaar uit de twintig filmpjes met de meeste stemmen.

De Zuid-Afrika echt dichtbij campagne is gelinkt aan MijnZuidAfrika.nl, de onlangs gelanceerde community van South African Tourism, met inmiddels al meer dan 800 leden. MijnZuidAfrika.nl is dé community waar reizigers met locals en elkaar; foto’s, tips, vragen en verhalen kunnen uitwisselen over Zuid-Afrika.

De actie loopt tot en met 26 februari en elke week staat een ander thema centraal. De eerste week draait om food & wine, mede mogelijk gemaakt door Talisman. De tweede week staat eco & culture centraal met partner Baobab en de laatste week ligt de focus op wildlife & safari, mede mogelijk gemaakt door Kuoni. Naast de online activiteiten wordt de campagne ook offline ondersteund door radiocommercials op diverse zenders en een outdoorcampagne. Zo rijden 75 bussen door de randstad met de campagne breed uitgemeten op de achterkant.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.