Facebook-campagne promoot Brazilië

Facebook-campagne promoot Brazilië 9

Het verkeersbureau heeft een nieuwe campagne gelanceerd met de slogan ‘The World meets in Brazil. Come celebrate life’.

Brazilië heeft een nieuwe campagne gelanceerd om toeristen een beter idee te geven wat er in Brazilië te doen is. De slogan van de campange is ‘The World meets in Brazil. Come celebrate life’. Onderdeel van de campagne is een facebook-applicatie. Via deze applicatie kun je vrienden die in het buitenland wonen uitnodigen om met je naar Brazilië te gaan. Dan wordt er een afbeelding aangemaakt die de afstand tussen elke vriend die in het buitenland woont laat zien.

Voor Embratur, het verkeersbureau van Brazilië, is dit de eerste facebook-applicatie. “Uit onderzoek van het Braziliaanse Ministerie van Toerisme blijkt dat van alle reizigers die in 2010 Brazilië hebben bezocht, 30,9 procent hun reis online heeft geregeld. Het is dus van belang dat wij ook steeds meer online aanwezig zijn.” zegt Walter Vasconcelos, Marketing directeur van Embratur.

Voor meer informatie over een bezoek Brazilië ga je naar de website.

De nieuwe campagne-film:

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.