Holland.com doet nu ook in kaartjes

Holland.com doet nu ook in kaartjes 9
Holland.com wil het (inter) nationale adres worden voor (musea) kaartjes. De site lokt nu al 5 miljoen bezoekers jaarlijks.

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) ontwikkelt samen met Holland Factory een online ticketshop. De (inter)nationale bezoeker van Nederland kan hierdoor -online en met korting- entreebewijzen kopen voor Nederlandse musea en attracties. De ticketshop wordt gepromoot en toegankelijk via www.holland.com, het wereldwijde informatie-platform voor (potentiële) bezoekers aan Nederland. De webshop is vanaf januari 2013 beschikbaar in zes talen.

Natasja Fortuin, manager online marketing NBTC : “Op onze holland.com websites kan de (inter)nationale bezoeker volop informatie vergaren en inspiratie opdoen over de bestemming Nederland. Met de webshop wordt het nu makkelijker om, voor en tijdens het verblijf in Nederland, een kaartje voor een museum of attractie te kopen. Hiermee voorzien we in de steeds individueler wordende informatiebehoefte van de bezoeker.”

De webshop zal in eerste instantie beschikbaar zijn in zes talen: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans. Holland.com is de officiële website van het NBTC in het buitenland. Het NBTC heeft voor holland.com de doelstelling het aantal bezoekers van de (mobiele) websites te laten groeien van jaarlijks 5 miljoen bezoekers naar 7 miljoen bezoekers in 2013.

One Response

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.