Zeeland werpt licht op vuurtorens

Zeeland werpt licht op vuurtorens 8
Zeeland is trots op zijn vuurtorens. Dat is dan ook een van de onderwerpen die aan bod komt in de derde editie van de glossy Zeeland. In deze uitgave worden interessante onderwerpen uitgelicht, zoals de Herdenking van 60 jaar Watersnood, een mooie reportage over alle vuurtorens die Zeeland telt, werkpaarden in de branding van Schouwen-Duiveland tijdens het evenement Straô, en de leukste adresjes worden verklapt tijdens een shoppingroute door Sluis, dé winkelstad van Zeeuws-Vlaanderen waar winkels 24/7 open zijn.

In elke editie is er een terugkerend item van een Zeeuw in het buitenland. Dit keer wordt er aandacht besteed aan Marc Guillet uit Westdorpe. Marc wilde reizen, de wereld zien en goed doen voor de medemens. Met uiteindelijk als grootste wens wonen en werken in Istanbul. In deze bruisende stad is hij nu correspondent voor diverse kranten en bladen.

Het glossy magazine met de naam Zeeland richt zich op bekende en onbekende facetten van de bestemming Zeeland en wordt verspreid via boekhandels in Nederland en Vlaanderen. De glossy is een initiatief van Promotie Zeeland Delta, een samenwerkingsverband van de Zeeuwse VVV’s. Zeeland verschijnt twee keer per jaar en telt 116 pagina’s. De prijs is €5,95. Meer informatie op de website www.zeelandglossy.nl.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.