Disney stort zich op Vine


Disneyland wil meer gaan doen met Vine, de video-component van Twitter, waarmee je zich repeterende filmpjes van zes seconden kunt maken. In Amerika houden ze er een wedstrijd mee, waardoor je met je filmpje hele aardige geldprijzen kunt winnen.

Deelnemers kunnen hun Vines indienen door ze de hashtag #DisneySideContest mee te geven. Geselecteerde video’s verschijnen via de site vanaf 7 oktober. De wedstrijd loopt tot 30 oktober 2013. Iedere uitgekozen Vine-video krijgt $ 1.000 en maakt uiteindelijk kans op het winnen van een ​​vakantie naar Disneyland Resort en het Walt Disney World Resort en 10.000 dollar.

“We zijn verheugd om onze aanwezigheid op Vine aan te kondigen en geloven dat dit kanaal prima geschikt is voor onze boodschap, aanzien onze parken en resorts prima locaties zijn voor visual storytelling”, zegt Christie Volastro, vice-president van Global Digital Marketing voor Disney bestemmingen. “We kijken uit naar het gebruik van dit kanaal voor originele Vine inhoud”. Disney claimt dat het inmiddels via verschillende social media kanalen wereldwijd 40 miljoen gebruikers weet te bereiken.

Meer informatie: http://disneysidecontest.com

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.