Malaysia Airlines houdt Facebook-actie

Het logo van de Facebookpagina.

Het logo van de Facebookpagina.


De Maleisische luchtvaartmaatschappij Malaysia Airlines heeft haar wereldwijde sociale mediakanalen aangevuld met een Nederlandse Facebook pagina. Passagiers en andere fans kunnen hier vanaf nu terecht voor bestemmingsgerelateerde content, zoals praktische informatie, unieke bestemmingen, places to go en andere insider’s tips, ter inspiratie voor volgende reizen.

Voor het opzetten van deze lokale pagina en andere sociale media activiteiten, is Malaysia Airlines een samenwerking aangegaan met Spring Creek, dat begin dit jaar door Mediabrands Nederland werd opgericht als specialist op het gebied van social media marketing & care. Eén van de initiatieven is de lanceringcampagne “Malaysia Airlines Vliegmachine Actie”, een simpel click&win spel om de nieuwe Facebook pagina onder de aandacht te brengen. Vanaf nu maken nieuwe fans gedurende drie weken kans op meer dan 100 prijzen, waaronder modelvliegtuigen, Business Class gebruikerssets, 100% Maleisië&Singapore reisgidsen, Thuisbezorgd.nl vouchers ter waarde van € 25,- en Malaysia Airlines cadeaupakketten.

Giles Gilbert, Area Manager Benelux, Scandinavië en Finland van Malaysia Airlines: “Als internationale airline zijn we uiteraard wereldwijd actief op social mediagebied, maar om onze Nederlandse passagiers nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben we nu een lokale variant in het Nederlands. In overeenstemming met onze lokale sociale mediastrategie, die we samen met partner Spring Creek hebben geformuleerd, gaan we dit nieuwe kanaal uitsluitend gebruiken als platform voor onze reizigers om het beste uit hun reiservaring te halen. Geen tariefgerelateerd reclame-instrument dus, maar allerhande informatie en tips over onze bestemmingen, waarbij we ons in eerste instantie richten op Kuala Lumpur, Jakarta, Bangkok en Sydney. Als 5-sterren luchtvaartmaatschappij doen we graag wat extra’s voor onze passagiers.”

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.