De eerste plaats voor Emirates

Gastvrijheid aan boord van Emirates.

Gastvrijheid aan boord van Emirates.

 

Klanten van over de hele wereld hebben hun stem laten horen en daarmee is Emirates airline verkozen tot ‘Best Airline in 2014’, volgens een jaarlijks onderzoek door eDreams, één van de grootste e-commerce reisorganisaties in Europa.

Het jaarlijkse onderzoek naar beste luchtvaartmaatschappijen bestond uit meer dan 90.000 reviews van klanten van over de hele wereld. Reizigers die op de site hun vlucht boekte, konden een beoordeling geven op het gebied van beste luchtvaartmaatschappij, beste entertainment opties, beste bagageafhandeling, de moderniteit van het vliegtuig en meer. Emirates behaalde de hoogste score met een gemiddelde beoordeling van 4,24 uit 5. Ook scoorde Emirates het hoogste op algemene netheid, moderniteit van de vliegtuigen, beste in-flight entertainment, beste service aan boord, beste VIP lounges en beste bagageafhandeling.

In een reactie op de behaalde resultaten zei Executive Vice President en Chief Commercial Officer van Emirates, Thierry Antinori: “Herkenning van de klanten voor ons harde werk en investeringen in ons product en de positieve service zowel aan boord als op de grond, is de meest belangrijke herkenning die we kunnen ontvangen. We ontvingen 47 miljoen passagiers in 2014 en we zijn altijd opzoek naar manieren om de reiservaring te verbeteren, van de verschillende bestemmingen en de wereldwijde connecties die we bieden tot onze service aan boord en op de grond. We zijn toegewijd om de klanten te blijven voorzien van een ongeëvenaard niveau van dienstverlening in alle categorieën.” Voor meer informatie over Emirates zie www.emirates.com/nl

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.