Laat je inspireren door deze nieuwe stedentrips

Gewoon op stedentrip gaan is niet meer genoeg. Veel reizigers willen nu iets extra’s meemaken tijdens hun vakantie. Dit geeft je een extra leuk verhaal voor thuis en zorgt ervoor dat je stedentrip niet zo standaard is. Leuk als je al een keer naar een stad geweest bent of als je stad van een andere kant mee wil maken. Om je nu te helpen de beste belevenissen voor tijdens je stedentrip te vinden heeft Travelbird de categorie ‘stedentrips’ op haar Nederlandse website geïntroduceerd.

Stedentrips
Deze categorie is een aanvulling op de huidige “6 beste dagaanbiedingen”. Reizigers uit de 17 landen waarbinnen TravelBird actief is, kiezen binnenkort in verschillende steden wereldwijd hun reis op basis van een ervaring. Je eigen voorkeur bepaalt dus de beleving en invulling van de reis. Dat kan op basis van centrale thema’s zoals gastronomie, cultuur, romantiek, familie of ontdekking. ”Reizigers gaan steeds meer op zoek naar beleving en inspiratie. Daarom bieden we ’stedentrips’ nu niet alleen op stad, maar ook op basis van eigen voorkeur en ervaringen aan. Ons aanbod richt zich op verschillende doelgroepen. Zo wil een gezin met kinderen heel andere aspecten van New York of Rome zien dan een jong stel zonder kinderen. En wil de één heerlijk dineren en de ander vooral ontdekken. Aan die totaal verschillende individuele voorkeuren kunnen we nu heel goed voldoen”, zegt Symen Jansma, CEO TravelBird.

Bestemmingen
Het totale aanbod bestaat o.a. uit populaire steden zoals New York, Londen, Barcelona, Parijs en Rome, een aanbod “binnenland” en specials als Tokyo, Hong Kong en Toronto. Dit zal zich blijven uitbreiden met nieuwe steden, zowel binnen als buiten Europa. De ‘stedentrips’ zijn te vinden op de website van TravelBird onder de 6 dagaanbiedingen. “Door een heel specifieke ervaring aan te bieden, bijvoorbeeld gericht op de ultieme kerstbeleving in Londen, yoga in Central Park of dineren bij een chefkok in Barcelona, nemen we veel reisstress en georganiseer uit handen. Zo ontdekken reizigers op een makkelijke en ontspannen manier de veelzijdige gezichten van “hun” stad. En het leukste; je brengt mensen hierdoor echt op heel nieuwe ideeën. Zo is een go-cart bijvoorbeeld de perfecte manier om het heuvelachtige Lissabon te verkennen”, aldus Jansma.

Voor meer informatie ga je naar de website.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.