Top 10 verbeterpunten voor hotelkamers

Als het aan Nederlandse hotelgasten ligt mogen hotelkamers wel iets beter geïsoleerd worden. Uit onderzoek van Hotels.com blijkt namelijk dat Nederlandse hotelgasten stille buren willen. Een goede nachtrust pakken is voor Nederlanders erg belangrijk; 64% van de Nederlandse hotelgasten ergert zich het meest aan geluidsoverlast van de buren. Maar dat is nog niet alles. Een niet ruikend tapijt staat hoog in het vaandel van Nederlandse reizigers. 45% vindt dat rare luchtjes de vakantiesfeer kunnen verpesten. Ook wordt 38% van de Nederlanders niet blij als er geen warm water meer uit de kraan komt.

Wereldwijd
Nu hebben Nederlanders het talent om altijd en overal iets te vinden om over te zeuren. Toch blijkt dat hotelgasten over de hele wereld zich aan dezelfde dingen irriteren. De Nederlandse top 3 komt namelijk overeenkomt met de wereldwijde ergernissen. Hotels die de ideale hotelkamer nastreven voor zowel Nederlands gasten als gasten over de hele wereld weten wat ze te doen staat.

Top 10 verbeterpunten voor hotel kamers van Nederlandse gasten
1. Geluidsoverlast van andere gasten (64%)
2. Onplezierige geur van het tapijt (45%)
3. Geen warm water meer (38%)
4. Te weinig stopcontacten (32%)
5. Beperkte ontbijturen (15%)
6. Niet zelf kunnen kiezen wanneer de kamer wordt schoongemaakt (15%)
7. Fooien moeten geven wanneer het personeel helpt (11%)
8. Slecht nachtkastje/leeslampje (10%)
9. Een sleutelkaart gebruiken om elektriciteit of airconditioning te activeren (8%)
10. Geen koffieapparaat of waterkoker op de kamer (8%)

Top 10 verbeterpunten voor hotelkamers 8

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.