#Actie voor Parijs

#ParisWeLoveYou is een hashtag die gebruikt wordt om de Franse hoofdstad te promoten en duidelijk te maken dat het – ondanks de aanslagen van vorig jaar – een veilige stad om naar toe op vakantie te gaan. Samen met de stad Parijs en verschillende andere spelers binnen het toerisme is toeristische organisatie Atout France ambassadeur van de nieuwe, unieke campagne.

Paris We Love You

Met de hashtag #ParisWeLoveYou en het thema ’Parijs blijft altijd Parijs’ wordt aan de wereld getoond dat de stad zich er niet onder laat krijgen. Fans van Parijs worden uitgenodigd naar de site parisweloveyou.fr te gaan en daar een foto te uploaden die hun liefde voor de stad toont. Deze foto’s worden niet alleen op de site getoond, maar over een aantal weken ook gebruikt ’in het echt’: op een symbolische plaats in Parijs wordt dan een levensgrote hashstag #ParisWeLoveYou onthuld.

Vanzelfsprekend

Christian Mantei, de algemeen directeur van Atout France, laat in een reactie weten: ”Meedoen aan dit project is natuurlijk een vanzelfsprekendheid: wij stellen van ganser harte ons internationale netwerk ter beschikking om de boodschap ’Paris sera toujours Paris’ uit te dragen. Ik zie dit ook als een fantastische manier om de vele duizenden mensen over de hele wereld te bedanken die ons de afgelopen tijd hartverwarmende berichten hebben gestuurd om Parijs te steunen en hun solidariteit te betuigen.”

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.