‘Frankrijk omarmt je’ nieuwe actie

De actie van het Franse verkeersbureau.

De actie van het Franse verkeersbureau.


‘Frankrijk omarmt je’ is de titel van een nieuwe campagne van Atout France, het Frans Bureau voor Toerisme, dat daarmee zomer- en korte vakanties in Frankrijk promoot.

Thema’s
Met de slogan ‘Frankrijk omarmt je’ wordt ingespeeld op de gastvrijheid van Frankrijk. “We ontvangen Nederlanders met open armen in Frankrijk en heten hen van harte welkom. De slogan is bedoeld om een gevoel van warmte, comfort, ontspanning en plezier te creëren”, aldus Fabienne Javault, Directrice van Het Frans Bureau voor Toerisme in Amsterdam.
De populaire Franse bestemmingen, maar ook verrassende, minder bekende plekken, staan centraal in de campagne. Daarnaast zijn wijntoerisme en naturisme belangrijke thema’s.

Instagram muur
Om de campagne te ondersteunen zijn verschillende middelen ingezet, waaronder billboards op diverse grote stations in Nederland, publicaties in diverse magazines, maar ook online via Facebook en Twitter wordt de campagne onder de aandacht gebracht. Daarnaast wordt een instagram muur geïntegreerd op de homepage van het Frans Bureau voor Toerisme om Frankrijk visueel te beleven. Alle foto’s die op instagram worden geüpload en getagged met de hashtag #Frankrijkomarmtje, worden meegenomen in de live feed op de site.

nl.france.fr/frankrijkomarmtje is het bijbehorende platform voor de voorbereiding van een vakantie naar Frankrijk.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.