Heineken Experience lokt jaarlijks 900.000 bezoekers

Het gaat goed met de belangstelling voor de Heineken Experience in Amsterdam. Bijna 900.000 mensen hebben in 2015 de Heineken Experience bezocht. Een record voor de grootste Amsterdamse toeristenattractie. In 2009 ontving de Heineken Experience nog 365.000 bezoekers, wat betekent dat de aantallen meer dan verdubbeld zijn in zes jaar.

De manager van de Heineken Experience, Dirk Lubbers zegt over de groei: ‘Wij zijn erg trots op het feit dat wij zoveel bezoekers van over de hele wereld mogen verwelkomen en hopen dat wij in 2016 voor nog meer magische momenten kunnen zorgen voor alle bezoekers van de Heineken Experience.’ De Heineken Experience heeft belangrijke onderdelen van zijn tour geïnnoveerd en ontwikkeld om haar hoge kwaliteitsbeleving te blijven garanderen.

Rugby ruimte

The Experience openende een nieuwe Rugby ruimte en renoveerde de karaoke ruimte. Ook werd een nieuw e-ticketing platform en een nieuw product gelanceerd: De VIP tour en Bier tasting, dat in de zomermaanden helemaal was uitverkocht.
De Heineken Experience is gelokaliseerd in de voormalige Heineken brouwerij in het centrum van Amsterdam. Het gebouw is een nationaal monument en deel van de Europese route van Industrieel erfgoed. Er werd voor het laatst op deze locatie gebrouwen in 1988. Het gebouw is compleet gerenoveerd en opnieuw ingericht toen in 2001 de Heineken Experience zijn deuren opende.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.