Starbucks verovert Nederlandse bioscopen

Starbucks verovert Nederlandse bioscopen 9

Een Starbucks-vestiging. Foto: Elkedagvakantie


Pathé, marktleider als het om bioscopen gaat in Nederland, introduceert vanaf deze maand ‘Starbucks on the go’ in negentien bioscopen door het hele land. Hendrik ten Napel, manager F&B Pathé: “Voor zowel Pathé als Starbucks en onze partner Selecta staat kwaliteit voorop. We zijn er dan ook bijzonder trots op dat deze drie geliefde topmerken nu landelijk samenwerken. Voortaan bieden we onze bezoekers niet alleen de beste kwaliteit filmbeleving, maar ook eersteklas Starbucks drankjes.”

Enerzijds verwachten bezoekers steeds meer keuze en kwaliteit, anderzijds heeft koffie grote invloed op de beleving en sfeer in de bioscoop. Daarom heeft Pathé besloten het koffieaanbod te verbeteren.

Smaken
Starbucks on the go is een self-service koffieconcept. Naast de espresso klassiekers kunnen bioscoopbezoekers kiezen voor een Vanilla Latte, Chai Tea Latte, Tazo thee en warme chocoladedranken. Daarnaast kunnen klanten hun drankjes personaliseren met een keuze uit extra siropen of espresso shots. Eerder werden er al Starbucks on the go formats geplaatst in Pathé Arena, Pathé Breda en Pathé Zaandam. Pathé heeft nu besloten Starbucks on the go landelijk te introduceren in negentien van de 22 bioscopen.

Starbucks verovert Nederlandse bioscopen 11

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.