Neckermann Reizen breidt stedentrip aanbod uit met Expedia

Neckermann Reizen breidt stedentrip aanbod uit met Expedia 8
Met een stedentrip kun je bijvoorbeeld naar een kerstmarkt gaat, zoals hier in Keulen. Foto: Elkedagvakantie

Neckermann Reizen heeft haar stedentrip- en hotelaanbod enorm uitgebreid met de toevoeging van de technologie van de Expedia Group. Het zorgt ervoor dat de reisorganisatie naast het grote aanbod op zon- en strandvakanties nu ook met stedentrips en weekendjes weg zijn klanten beter kan bedienen.

Door gebruik te maken van de toonaangevende technologie van de Expedia Group stijgt het aantal beschikbare hotels voor de Neckermann klant tot ruim 120.000 over de hele wereld. Al deze hotels zijn gescreend en voldoen aan de hoge standaard die de reisorganisatie stelt met betrekking tot kwaliteit en veiligheid.

Meer stedentrips

“Door deze enorme uitbreiding kunnen wij nu ook profiteren van de groeiende markt voor korte stedentrips en weekendjes weg die steeds vaker als tweede of derde vakantie geboekt worden,” aldus Jacco Tas, Directeur Differentiated & Complementary. “Neckermann is al een begrip op de Nederlandse markt als het gaat om strandvakanties en de toevoeging van het hotelaanbod via Expedia zorgt ervoor dat klanten ons ook voor een stedentrip of losse hotelovernachting weten te vinden”.

Groeien

Peter Fankhauser, Chief Executive van Thomas Cook Group: “De lancering van de Expedia Group-alliantie is een belangrijke stap voorwaarts in onze strategie voor winstgevende groei. Het inpluggen in de Expedia Group-technologie zal ons stedentrip- en hotelaanbod transformeren, meer keuze bieden voor onze klanten en meer efficiëntie in onze hele organisatie ontsluiten. De samenwerking die we zijn aangegaan om onze complementaire activiteiten voor klanten te verbeteren, biedt nu al volop voordelen en we kijken ernaar uit om het groeipotentieel te benutten dat Expedia Group ons biedt.”

Ariane Gorin, President, Expedia Partner Solutions zegt: “We zijn erg blij met de samenwerking met Thomas Cook waardoor de klanten een bredere reisselectie geboden kan worden. Het sluit perfect aan bij onze strategie om partners te versterken.”

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.