Thalys eert Brussel


Thalys heeft een nieuwe promotiecampagne gelanceerd voor de bestemming Brussel. Een wervende video heet reizigers welkom in de beroemde rode trein en nodigt uit om mensen te ontmoeten die van Brussel een levendige stad maken. Thalys wil met deze nieuwe campagne reizigers overtuigen om een bezoek te brengen aan de stad.

Thalys werkt voor deze campagne samen met een Brussels gezicht, de zangeres Angèle. “Brussel heeft een internationaal, dynamisch karakter, maar het zou nooit de stad zijn die het is zonder de Brusselaars. Voor deze nieuwe communicatiecampagne werken we samen met visit.brussels om Brussel en haar inwoners in de spotlight te zetten. Op die manier blijft Thalys trouw aan een van haar grote doelstellingen: mensen en culturen dichter bij elkaar brengen,” verklaart Bruno Dierickx, commercieel directeur van de spoorwegmaatschappij.

Eerbetoon aan mensen

In de video eert Thalys Brussel en heeft de 22-jarige zangeres het niet over de Brusselse monumenten, maar over de mannen en vrouwen die van de Belgische hoofdstad een levendige stad maken. Deze zomer heeft visit.brussels, het Brussels Agentschap voor Toerisme, meer dan 1 miljoen overnachtingen in de Belgische hoofdstad geregistreerd.

Veertien treinen

Dagelijks rijden er tot veertien treinen vanuit Amsterdam naar Brussel, het hart van het Thalys-netwerk. De rit duurt 1.51 uur. Sinds december 2017 heeft de Thalys-reiziger de keuze tussen drie verschillende categorieën. Een “Standard”-ticket begint vanaf € 29. “Comfort” biedt reizigers de ruimte van de eerste klasse, waar “Premium” ook een volledig dienstenpakket verzorgt, met een maaltijd die op de zitplaats wordt geserveerd en internationale kranten en tijdschriften. Wifi is gratis in de hele trein. Voor meer informatie: www.thalys.com.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Wij zorgen er voor!
Vakantiegevoel?

Exclusief per mail triptips: Van Amsterdam tot Bangkok