Lig jij straks op een strandlaken van wel 20 gerecyclede petflessen?

Een kleurrijk strandlaken voor de zomer van 2021

Wie de zomer van 2021 in wil duiken met een hoofd vol goede voornemens kan overwegen een strandlaken van SooBluu te kopen. Dit product heeft voor de duurzame vakantieganger een zee aan pluspunten. Zo is elk strandlaken gemaakt van wel 20 gerecyclede petflessen. Dat is wel zo milieuvriendelijk. SooBluu is zacht, superlicht, absorberend en sneldrogend. Daarnaast is het strandlaken royaal van formaat en toch heel compact in je strandtas. En wat meteen opvalt: het is verkrijgbaar allerlei kleurrijke dessins.

Dankzij innovatieve technologie worden van petflessen nieuwe polyester garens gemaakt. Zo voorkomt het merk het gebruik van aardolie, vermindert het CO2-uitstoot en helpt het mee de oceanen te bevrijden van al dat plastic. SooBluu neem je mee naar het strand, op vakantie en naar de camping, sportschool, zwembad en sauna. Ga voor meer informatie naar: www.soobluu.com

In no time droog

De garens en speciale weving zorgen ervoor dat het strandlaken volgens de producent veel water kan opnemen. Wel een liter per handdoek. En toch is SooBluu ook in no time weer droog: even ophangen en voilá. Handig is dat zand er niet aan vastplakt, dat schud je er heel makkelijk af. Omdat de handdoek antibacterieel is gaat hij niet muf ruiken. SooBluu is ideaal voor in je koffer of strandtas: hij weegt slechts 340 gram en je rolt hem supercompact op. Inpakken-en-wegwezen!

Over SooBluu

Het SooBluu strandlaken is verkrijgbaar bij www.soobluu.com. Consumentenadviesprijs € 24,95. Formaat: 100 x 160cm. Het strandlaken komt in een tasje en heeft een handige ophanglus.

SooBluu is: Twee zussen, één missie! SooBluu is een oerhollands familiebedrijf. Met aan de basis twee zussen Petra en Martine. Zij zijn al jarenlang actief met ZusenZomer met fairtrade hamamdoeken, badjassen en meer moois voor thuis en onderweg. Originele ontwerpen, handgemaakte producten en een goed verhaal zijn de basis voor de collectie. Hoogstaande kwaliteit en een uitstekende klantenservice maakt dat ZusenZomer volgens eigen zeggen al meer dan tien jaar hét toonaangevende merk is voor hamamdoeken.

Ook goed om te weten: ZusenZomer doneert 5% procent van de winst aan Local Ocean Conservation. Een kleinschalige non-profit organisatie in Kenya die zich inzet voor de zeeschildpad en zijn leefomgeving. Want als het goed gaat met de zeeschildpad, gaat het met iedereen goed.

Sunweb start actie met MagIkAlMetVakantie-website

Mag ik al op vakantie? Wie dit weekend de kranten openslaat zal op een van de pagina’s in koeienletters de tekst ‘magikalopvakantie.nl’ tegenkomen. Ook op Qmusic wordt in een 10 seconden-radiospot de website omgeroepen door een vertrekhal. De afzender wordt nergens genoemd, maar het antwoord op de vraag weet iedereen ondertussen wel. De website maakt gelijk duidelijk dat je nog niet nog op vakantie kan, maar wel kan beginnen met aftellen naar je volgende vakantie. Een vakantie waar zoveel Nederlanders vol verlangen naar uitkijken. De initiatiefnemer achter deze campagne is Sunweb Group. Onderaan wordt de website ondertekend met al hun merken, maar eerst verschijnt deze tekst:

Magikalopvakantie?
Nee, nog niet… ​
maar aftellen naar je volgende vakantie kan wel…

Mattijs ten Brink, CEO van Sunweb Group licht het idee achter de website magikalopvakantie.nl toe: “Vakantie staat bij iedereen hoog op de verlanglijst voor 2021 en de behoefte aan vakantie wordt alleen maar groter. Vakanties zijn het moment om op te laden, tot rust te komen en je hectische leven even op pauze te zetten. Wij vinden daarom dat alle mensen een fijne vakantie verdienen en met ons gevarieerde aanbod kunnen we iedereen een vakantie bieden die aan hun persoonlijke behoeften voldoet. Ik heb er vertrouwen in dat we binnenkort weer op vakantie kunnen gaan. Ook daarom hebben wij deze website gecreëerd, zodat we iedereen via de Holiday Alert op de hoogte kunnen houden over de actualiteit van het reisadvies.”

Sunweb Group weet dat op dit moment reizen niet of nauwelijks mogelijk is, maar wil met deze campagne nog eens duidelijk maken dat er dringend behoefte is aan perspectief, nood aan een moment waarop er weer genoten kan worden van de gastvrijheid van de mooiste vakantiebestemmingen. Niets is zo leuk als het vooruitzicht op een vakantie, daarom is het geen slecht idee nu je vakantie te plannen. Zeker gezien alle flexibiliteit, garanties en zorg die reisorganisaties nu bieden.

In het kort – Nieuwsoverzicht

  • Chinees ‘ijsberen-hotel’ meteen volgeboekt, maar ook onder vuur (Gelderlander.nl)
  • Met dit ‘Europees reisbewijs’ zou je in de zomer weer op vakantie kunnen (RTL)
  • Caravan gekocht? Zo ga je veilig en voorbereid op pad (ANWB)
  • Thymen (16) bouwt fietscaravan: ‘Echt een plaatje’ (RTL)
  • Broers Rick en Robin bouwen hun eigen grote camper: ‘We moeten er in deze tijd samen iets van maken’ (Gelderlander)
  • Cuba wil medisch toerisme stimuleren met covidprik als toeristische troef (Knack.be)

Video van de week: Zo maakt Willem een camper van een legertruck

Weekendradio via Hit100.nl

+2

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.